Të Reja

Kur dyqani kalon online

Blerjet online tashmë realitet në Shqipëri, ja si funksionon me 4 ndër kompanitë kryesore

Njerëzit po kalojnë më shumë kohë në shtëpi me familjet e tyre dhe po e përshtatin sjelljen e tyre të të blerit. Për rrjedhojë është vënë re një rritje e madhe në blerjet online dhe në përdorimin e shërbimeve të dërgesave në shtëpi. Ka një mundësi të madhe që këto ndryshime të kthehen në një normalitet të ri. Sidomos përdorimi i e-commerce dhe i shërbimit të dërgesave në shtëpi pritet që të bëhet pjesë e jetës së konsumatorit shqiptar në përfundim të masave aktuale shtrënguese si pasojë e përhapjes së virusit COVID-19.

Lexo më shumë

“Më të mëdhenj dhe më të mirë”, Neptun shpalos vizionin për 2020

Women’s Secret, Goldenpoint, Okaidi, Mango, Prenatal, Carpisa,

Nëpërmjet konferencës vjetore të 11-të, Neptun përmblodhi mbylljen e një tjetër viti mjaft të suksesshëm. Sipas fjalimeve të dhëna në këtë event nga drejtues të vetë kompanisë, partnerë të saj por edhe drejtues të Grupit Balfin, 2019-ta ishte një vit i arrirë në aspektin e biznesit, por edhe më shumë në përsosjen e aftësimit dhe harmonisë ndërmjet burimeve njerëzore, që janë aseti më i çmuar i kompanisë. Në vitin 2020 qëllimi i rritjes mbetet i njëjtë, ku konsumatori do të vazhdojë të jetë në qendër të vëmendjes.

Lexo më shumë